• +385 (21) 270-270
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije

Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije

Potpora do max. 9.990 EUR

  • definiranje ostvarivih ciljeva digitalne transformacije i kreiranje mjera za ostvarenje zadanih ciljeva, uključujući analizu postojećeg stanja i okruženja, ispitivanje potencijala za optimizaciju poslovanja kroz digitalizaciju, optimizaciju procesa i organizacije te druge mjere koje mogu pridonijeti prilagodbi organizacije poslovanja u digitalnom dobu, kao i metodologiju praćenja provedbe digitalne strategije (s ključnim pokazateljima KPI)
  • Strategija digitalne transformacije treba biti usklađena s poslovnom strategijom poduzeća (na koja se strateška usmjerenja i na koje se postojeće strateške ciljeve odnosi), odnosno s poslovnim planom i ciljevima, u slučaju da poduzeće nema razvijenu poslovnu strategiju
  • aktivnost treba rezultirati jasnim akcijskim planom po kojem poduzeće može postupati kako bi nakon njegove provedbe moglo reći da se uspješno prilagodilo digitalnom dobu kroz uvođenje novih aplikacijskih rješenja, promjenu organizacijske kulture, optimizaciju procesa i druge načine

3 zaposlenika u mjesecu prije predaje prijave.

Nudimo Vam:

  • pomoć pri pripremi i izradi projektne prijave
  • pomoć pri provedbi projekta
  • kompletna 
  • provedba projekta


Kontaktirajte nas

6 + 6 =

Ili nazovite:

+385 (21) 270-270

 


Sljedeće djelatnosti nisu prihvatljive: trgovine (NKD 45, 46, 47), smještaja (NKD 55), izdavačke (NKD 58), informacijske (NKD 63), financijske (NKD 64, 65, 66, 77), nekretnine (NKD 68), pravo (NKD 69.1), arhitektonske (NKD 71.11), promidžbu (NKD 73.1), ostalo (NKD 59, 60, 61, 74, 87, 88, 90, 91, 92).

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici, registrirani min. 6 mjeseci prije predaje prijave.

Maksimalni intenzitet potpore iznosi 60%.

Jednom se prijavitelju maksimalno mogu odobriti 2 vaučera.


Rokovi:

  • 3. rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

Administrativna dokumentacija

  • Prijavni obrazac elektronička verzija u sustavu eNPOO 
  • Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
  • Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
  • Skupna izjava prijavitelja
  • Izjava pružatelja usluge
  • Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
  • Izvod iz Registra stvarnih vlasnika
  • BON2/SOL2
  • Elektronički zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD

Prihvatljivi pružatelji usluga su isključivo pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera.

Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, predviđen rok za podnošenje projektnih prijedloga je od 01.03. do 08.04.2024. godine, a projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.


Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu  eNPOO prema vrstama vaučera:

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina (VDV)
Vaučer za digitalni marketing (VDM)
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije (VDT)
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (VKO)
Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD) 

Info

LAMA d.o.o.
Stinice 12, Split, Hrvatska

Email: info@lama.hr 
Telefon: +385 (21) 270-270

HELPDESK
Email: podrska@lama.hr  

 facebook  linkedin.png

 

Newsletter

5 + 2 =

 

lama aaa