LaFMS sustav usklađen je s Uredbom o uredskom poslovanju.
Započela je digitalna transformacija državnih uprava u modernu, brzu i funkcionalnu upravu bez suvišnih papira.
Digitalna transformacija donijela je brojne uštede, a osim toga povećala je i transparentnost u radu jer se u svakom trenutku može vidjeti gdje je, koliko dugo i kod koje službene osobe neki dokument bio u obradi i kad je otpremljen stranci.
NN 75/2021, (1415), uredba, 2.7.2021. Programsko rješenje za upravljanje datotekama i procesima, usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju (NN 75/2021) primjena koje je obvezna od 01.01.2023 za tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravne osobe s javnim ovlastima (javnopravna tijela). Pročitajte cijelu uredbu: NN 75/2021
LaFMS osigurava:
- Digitalna komunikacija sa državnim sustavima (ZUP IT, SEUP, NIAS)
- Digitalni potpisi i digitalni pečati
- Priprema za digitalnu arhivu
- Jedinstveni identifikator interoperabilnosti pismena
- OCR (Optical Character Recognition)
- Elektronička otprema akta
- Digitalni potpis i kvalificirani pečat (AKD i FINA)
- Mobilna aplikacija za ovjere dokumenata
- Višestruki kanali zaprimanja dokumenata
- Upravljanje lancima ovjere
- Upravljanje verzijama dokumenata
Spremni smo odgovoriti na sva vaša pitanja i podijeliti više o LaFMS-u.
Kontaktirajte nas i saznajte kako možete transformirati svoje poslovanje.
JAVITE NAM SE ZA BESPLATNU PREZENTACIJU