• +385 (21) 270-270
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Što donosi LaFMS?

Usklađenost s Uredbom o uredskom poslovanju

LaFMS sustav usklađen je s Uredbom o uredskom poslovanju.

Započela je digitalna transformacija državnih uprava u modernu, brzu i funkcionalnu upravu bez suvišnih papira.

Digitalna transformacija donijela je brojne uštede, a osim toga povećala je i transparentnost u radu jer se u svakom trenutku može vidjeti gdje je, koliko dugo i kod koje službene osobe neki dokument bio u obradi i kad je otpremljen stranci.

NN 75/2021, (1415), uredba, 2.7.2021. Programsko rješenje za upravljanje datotekama i procesima, usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju (NN 75/2021) primjena koje je obvezna od 01.01.2023 za tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravne osobe s javnim ovlastima (javnopravna tijela). Pročitajte cijelu uredbu: NN 75/2021

LaFMS osigurava:

  • Digitalna komunikacija sa državnim sustavima (ZUP IT, SEUP, NIAS)
  • Digitalni potpisi i digitalni pečati
  • Priprema za digitalnu arhivu
  • Jedinstveni identifikator interoperabilnosti pismena
  • OCR (Optical Character Recognition) 
  • Elektronička otprema akta 
  • Digitalni potpis i kvalificirani pečat (AKD i FINA) 
  • Mobilna aplikacija za ovjere dokumenata
  • Višestruki kanali zaprimanja dokumenata 
  • Upravljanje lancima ovjere
  • Upravljanje verzijama dokumenata

Spremni smo odgovoriti na sva vaša pitanja i podijeliti više o LaFMS-u.

Kontaktirajte nas i saznajte kako možete transformirati svoje poslovanje.

JAVITE NAM SE ZA BESPLATNU PREZENTACIJU